Ayak Bakım Kremi 100Ml

Ürün Kodu: UMRAYAK1-99

19 Değerlendirme
%15

İNDİRİM

318.59 TL 269.99 TL
Lütfen Bir Seçim Yapınız..
Ürün Tipi
  • STD
Ücretsiz Kargo
En geç 20 Mayıs, 2024 Pazartesi günü kargoda.
Mrs.Umrantoo AYAK &TOPUK BAKIM KREMİ

Kuru çatlamış ve yıpranmış topuklar için,
Özel formule edilmiş yağ bazlı bir üründür.içeriğinde  bulunan etkili yağlar sayesinde ayak ve topuk bölgesine nem kazandırır ve yeni çatlakların oluşmasının önüne geçer. Güçlü nemlendirici etkisi vardır.
Sertleşmiş topukları yumuşatır,
Ölü deriden arındırır,
Koyulaşmış topukları beyazlatmaya yardımcı olur.


Tüm cilt tipleri için uygundur.
Bankalara özel taksit seçenekleri :

Yorum / Soru ekleyebilmek için üye olmanız gerekmektedir.

Ortalama Değerlendirme »
E**** G***
21 Aralık 2023
Birkaç kullanımda faydasını gördüm Kuru cildi çok güzel onarıyor:)
Ş******* Ü*****
02 Ekim 2023
Kremin üzerine başka bir krem daha tanımıyorum. Yazın deniz havuz derken ayaklarım çok kötü oldu kurudu çok çirkin duruyordu. Kullandığım kremler anlık etki ediyordu. Ümranın kremini ilk kullandıgım an etki etmeye başladı. 2 gün kullandım dün sürmeyi unutmama rağmen o kadar nemli be yumusacık ki anlatamam. Bundan sonra only umrantoo????????????????????????????????????????
S**** A*****
17 Eylül 2023
Bu koku ve nemlendirme gerçek mi? Sen herşeyin en iyisini yapmak zorunda mısın? Evet zorundasın çünkü sen bambaskasin çünkü sen yalan nedir bilmez Allah′tan korkarsın çünkü sen bizim canimizsin aldığın paralar sonuna kadar helal olsun son kuruşuna kadar iyiki bu işe el atmışsın be güvenerek hiç düşünmeden ürün almak nasıl olurmuş onu yaşadık sayende
L**** B******
20 Ağustos 2023
Çok güzel
A***** Ö******
20 Ağustos 2023
Ürünü daha yeni kullanabildim ilk kullanımda gerçekten bi yumuşaklık verdi ayağıma bunu sevdim şu an iyi görünüyor ayaklarım biraz kullandıktan sonra daha net yorum yapmak isterdim tabii ki ama çeyrek altın çekilişine katıldığım için hemen yapmam gerekti 4 yıldız bu yüzden☺️. Yapısını merak edenler için söylüyorum vazelin gibi.
 
M***** B**************
20 Ağustos 2023
Öncelikle Ümran abla sana olan güvenimi boşa çıkarmadığın için teşekkür ederim üründen sipariş ettim çok koda sürede elime ulaştı ayaklarım çok kötü durumdaydı 3.4 sefer kullanmama rağmen gerçekten büyük fark var çok teşekkür ederim gayet memnun kaldım arkadaşlar alın aldırın pişman olmazsınız
Y****** S*******
20 Ağustos 2023
Kokusu da, dokusuda güzel bir ayak kremi.aksam sür çorap giy yat .düzenli kullanımda daha etkili.tavsiye ederim.
S**** T****
20 Ağustos 2023
Ayaklarım çook uzun zamandır beni rahatsiz eden bi uzvumdu. Amaaaaaa bu krem yeryuzundeki en iyi şey olabilir. 3- 4 gün (corapsiz gezmeme ragmen) etkisini goruyorum. Tesekkur ediyoruum.
 
Ö*** B*******
19 Ağustos 2023
O kadar ıyısın kı ürünlerinde senın gıbı merhametli ????
C**** S**
19 Ağustos 2023
Topuklarım sert ve nasır dolu bir hafta boyunca kremi sürüp çorap giyip uyudum yumuşadı resmen ve seni samimiyetini güzel kalbini çok seviyorum ümrantoo ne ürün yaparsan destekçinim unutma
N****** Y*****
17 Ağustos 2023
İlk kullanımda bile etki etti. Güzel ürün. Diğer ürünleri de denemeyi düşünüyorum
T****** D***********
17 Ağustos 2023
Çok memnun kaldım,Teşekkür ediyorum.
M****** B*******
17 Ağustos 2023
Çok ürün kullandım ayaklarım düzelmedi ilk kullanımda fark etti iyiki varsın umranto öncesi ve sonrası yapacağım kullanarak
A*** Y**
17 Ağustos 2023
Bu yaz topuktaki sertlik ve kötü görüntüyü bu krem ile hallettim ???? Teşekkür ederim. Artık istediğim ayakkabiyi giyebiliyorum.
 
S**** K****************
17 Ağustos 2023
Ayaklarım yazın sürekli kabuk gibi sert oluyodu hep soyulan maske kullanıyodum ama o da anlık bence etkisi hemen geçiyo. Bunu aldım çıkınca hemen denedim zaten sürerken hemen yumuşacık oldu çorap giyip bi kaç saat durdum süper süper o pütürlü kabuk görüntü yok artık şükür ???? rahatlıkla terlik giymeye devam teşekkürler ????????
S**** B****
17 Ağustos 2023
Yaz dönemi malum sandalet terlik derken ayaklarım mahvoldu cell to derm güneş kremi derken bu ayak kremini görür görmez aldım harika bir ürün kokusuna dokusuna bayıldım sürdükten 5 dakika sonra sanki bebek ayağı ???? Çok teşekkür ederiizz Ümrantoo
B******** Ü*****
17 Ağustos 2023
tek kullanımda harika etki, sonucu muh-te-şem.. Ben görselde eklediğim gibi artık topuğum çatlamaya böyle kat kat deriler dökmeye başlamıştı. Sonra kremle tanıştım ve kusursuz bir görüntüye kavuştum. ben ek olarak duştan sonra topuk törpüsü kullanıp ardından kremi sürüyorum çorap giyiyorum sonrasında ki etkiyi ne siz sorun ne ben söyliyim bebek teni kadar yumuşak bir topuk muazzam bacım alın aldırın helali hoş olsun son kuruşuna kadar ❤️❤️❤️❤️
 
M****** T****
17 Ağustos 2023
Gerçekten bu kadar mukkemel bir krem ilk defa gördüm daha önce aldığım kremler ayaklarımda hiç bir işe yaramadı ayaklarımda uzun zamandır mantar problemi var doktora gitmeme rağmen kaşıntısı ve çatlak sorununa çare bulamadık ama bu krem benim için büyük bir şifa oldu artık ayaklarım asla kasinmiyor çatlaklarım ilk günden surdugumde yumuşacık oldu devamlı sürüyorum çok memnun kaldım ayaklarıma çok güzel bir bakım oldu bundan sonra devamlı kullanacağım bir ürün çevremde herkes e öneriyorum arkadaşlarım da Ümran ablanın ürünlerine bayıldı güneş kremi roll on herkes memnun şiddetle tavsiye ediyorum
 
N*** K*******
17 Ağustos 2023
Yazın ayaklarım sandalet gıydıgım için topuklarım bir çatladı neler yapmadım. Gittim ünlü markanın topuk taşını bile aldım ama yine 2 gün sonra kuru bir görüntü oluyordu. Bu ürünü aldım sadece duş sonrası ayağıma sürüp çorap giydim gün içinde böyle gezdım Sımdı ayaklarım yumuşacık bebek ayağı dediği kadar var umrantonun. Emegıne sağlık ????
K****** K*******
17 Ağustos 2023
Diğer ürünlerinden de kullandım bu ürünü de problemli ayağım için almıştım ve mantarlı bir ayak benimki mantarlarım geçti gitti o kadar güzel bişi ki bu on Yıldız hak ediyor onnnn
S************ Ş*************
17 Ağustos 2023
Ya kadın yapıyooooooo arkadaşlar ya pı yooo.. ben böyle bir krem görmedim. İçine ne koynunuzda ayağımdaki yarık bi gecede yok oldu. Bu kremin adı sihirbaz krem. Arkadaşlar şans verin. Yaaa ben ayağıma ne ürünler aldım kullandım ne paralar döktüm geçmedi de, bu kremi sürdüm bitti gitti çatlaklar. Eline emeğine yüreğine sağlık müthiş bir ürün olmuş, ürünlerinden favorim bu. Koluya komşuya akrabaya arayıp arayıp anlatıyorum. Yetmedi kaynanama, görümceme, ablama olmak üzere üç tanede Trendyol üzerinden hediye aldım. Kızzzz alın bunu bak ümrana güvenmiyosanız bana güvenin ????????
T*** K**********
17 Ağustos 2023
Ümranı severim severekte takip ederim sırf sokak hayvanlarına olan hassasiyeti yardıma muhtaçları ve deprem dönemindeki yardımlarından bile olsa alıcam dedim ayak topuklarımda kötüydü açıkçası ilk halini çekmediğine o kadar pişmanım ki 3 günde bu denli yumuşaması iyileşmesi büyük yarıklar oluşmuştu neler kullandım ama geçmedi hem destek amaçlı aldım hem de iyi gelir belki dedim ama müthiş ilerliyor gerçekten öneririm bide akşam tek sürmeme rağmen bu şekilde iyileşme beklemiyordum biraz daha kullanıp güncellerim fotoğraf atarım alın kız vallaha çok güzel ????
 
D**** Y******
17 Ağustos 2023
Eşimin ayaklarında ki nasırlar için almıştım, düzensiz kullandığımız halde azalma görüldü ayrıca yumuşacık yapiyo ayaklari, yatmadan önce sürüp corap giyip yatıyoruz, sabaha kadar yumuşacık oluyo, ve çok güzel kokuyo????♥️♥️
 
K***** G****
17 Ağustos 2023
Kuruluğundan sürekli dert yandığım ve bir çözüm bulamadığım ayaklarıma derman oldu bu krem. Aldığı parayı sonuna kadar hak eden diğer ürünler gibi bu ürün de çok çok iyi ayaklarına derman arayan mutlaka alıp denemeli
G***** Ç********
17 Ağustos 2023
Kız umrantoo yaparsa en güzelini yapar ????????????
M********** B*********
16 Ağustos 2023
Ben ayakları ile resmen kavgalı bir kadınım yeterli yiyemem zannettim yemem nefret ederim evdeyken bile yaptığımda o kadar krem sürmeme rağmen hayatta yumuşamaz nemlenmez Yani Anlatılacak gibi değil yani ayaklarımın durumu bunu görünce dedim yani celdterminden Bu bu denli iyilik görmüş birisi de dedim yani kremle bana iyi gelecektir diye umdum ve inan ben olduğumun dışında bir şey buldum Ben böyle bir krem görmedim ayaklarım sadece yıkıyorum ve ben pedikür yapmadan kesinlikle benim topuklarım yumuşamaz ben kendimi biliyorum ama sadece yıkıyorum güzelce kuruluyorum kremi sürüyorum gece çorabımı giyiyorum yatıyorum Sabah bir uyanıyorum sanki topuklarım yeni doğmuş çocuğum okulları gibi yumuşacık bembeyaz o kadar mükemmel ki yani gerçekten anlatılmaz bir şey yani ne söylenir ne anlatılır ne yazılır Keşke trendyol′da alışveriş yapıp oraya da yazsaydım bunları Ama ben senin sitende uygun olmaya çalışıyor şimdi buradan yaptım gerçekten bir şey yapmışsın ki yani çok defalar sana mesaj attım hiçbir mesajıma geri dönmedin görmedin okudun mu okumadığımı bilmiyorum ama hakikaten aldığın parası sonuna kadar Helal olsun diğer ürünleri de denemek istiyorum Fırsat bulduğunda para bulduğunda alıp denemek istiyorum fırsat vermek istiyorum Allah işini gücünü var etsin Allah′a ailene oğluşuna sevdiklerine sağlıklı uzun ömür versin inşallah sen de sağlıklı ve huzurlu onların başlarında ol Saygılar sevgiler ümrancığım
umrantoo.com
Merhaba, Teşekkür ederiz. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

Hafta içi saat 15:00'a kadar yapacağınız tüm alış verişler, aynı gün YURTİÇİ KARGO'ya teslim edilmektedir. Ancak nadiren de olsa özel üretim ürünlerin teslim süreleri imalat zamanına göre farklılık göstermektedir. Bu tür ürünlerin teslimat bilgileri ve süreleri ürün sayfalarında müşterilerimizin bilgisine sunulmuştur. Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu nedenle, üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Bayram ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Ürün KoduUMRAYAK1-99

Bu ürünün siparişini sizin yerinize Müşteri Hizmetleri veya WhatsApp ekibimizin oluşturmasını isterseniz yukarıda yazan Ürün Kodu'nu aşağıdaki butonlara tıkladıktan sonra ekibimizle görüştüğünüzde paylaşabilirsiniz.

Güvenli Alışveriş İmkanı

Hızlı Kargo İmkanı

Kapıda Ödeme İmkanı

Kolay Değişim İmkanı

318.59 TL 269.99 TL

Alışveriş Sepetim